Iets met roze …
Dag mooi lief mens, Op deze laatste dag van April een korte LoveLight. Vanuit een fris en koud Dordogne. We zullen de zonnenstralen echt vanuit ons Hart zelf mogen laten stralen. Want hier heeft de Zon er moeite mee. We hebben er gelukkig eentje in ons buitenverblijf hangen. Om ons eraan te herinneren dat ze er altijd is. Afgelopen zaterdag leek het wel of we midden in de herfst waren beland. Met storm, windvlagen, onweer en heel veel regen. Dus…